La scurt timp dupa ce fuziunea dintre FCA si PSA, finalizata la inceputul acestui an, producatorul a anuntat ca va oferi fiecarei marci din portofoliul sau „sansa de a reusi”. Cu toate acestea, este foarte posibil ca acest plan sa nu includa o revenire pe piata americana.
Saptamana trecuta, Larry Dominique a fost numit seful companiei Alfa Romeo din America de Nord. Potrivit unui nou raport, acest lucru ar putea semnala sfarsitul initiativelor de a reintroduce marca Peugeot pe piata americana.
„Avand in vedere ca Stellantis ocupa o pozitie puternica pe piata din SUA, ne vom concentra mai mult asupra marcilor deja existente”, a declarat un purtator de cuvant al grupului Stellantis. Acest lucru inseamna ca, cel mai probabil, initiativa de a reintroduce marca Peugeot in America ar putea fi abandonata, desi nimic nu este inca oficial.
„Acesta este motivul pentru care Larry va dezvolta Alfa Romeo pe aceasta piata.” Primii pasi din planul Peugeot de revenires s-au concentrat pe platforma de partajare auto Free2Move. Sub controlul lui Larry Dominique, se asteapta ca marca sa lanseze două noi crossover-uri in America si sa-si sporeasca semnificativ vanzarile.
Într-o lume în care personalul medical este la fel de important precum profesioniștii care ne…
Dacă ești un căutător de experiențe unice și doritor să descoperi destinații pline de istorie…
Imaginează-ți un vehicul care îți accelerează pulsul înainte chiar să atingi volanul. Acolo unde designul…
Într-o metropolă vie, cum este București, oamenii își petrec o mare parte a timpului cu…
Gențile din piele sunt investiții valoroase în garderoba oricui, oferind nu doar un aspect estetic…
Chiar de la intrarea pe splendidele sale străzi, Budapesta reușește sensibil să-ți creeze o impresie…