In ultimii ani, Mitsubishi intampina dificultati ca producator de automobile. Linia sa de productie a scazut, iar marca a intrerupt mai multe modele, printre care si versiunea Lancer, din cauza schimbarilor de gust ale consumatorilor. Conform unor informatii lansate de Enoch Gonzales, designerul brandului, exista o posibilitate ca in viitorul apropiat Mitsubishi sa revina pe piata automobilelor din Statele Unite.
Imaginilie foto-realiste si actualizate noului stil confera sedanului cea mai recenta estetica de design Mitsubishi. In partea din fata, Lancer poarta o grila larga dreptunghiulara, faruri de dimensiuni foarte mici, aproape minuscule, cu fanta subtire, capota acoperandu-le pe jumatate.
Noile modele Mitsubishi au indoituri (pliuri, cute) ascutite in partea din spate a vehiculului, oferind sedanului o inaltilime proeminenta pe aripile din spate si o linie adanca de-a lungul portierelor. Accentele negre peste tevile de evacuare duale contribuie la imbunatatirea aspectului sau sportiv.
Fiind legat de Alianta Renault-Nissan-Mitsubishi, aceasta este cea care va dicta, cel mai probabil, ce modele va produce marca in viitor. Anul trecut, trio-ul a anuntat o noua strategie de afaceri prin care Mitsubishi va deservi regiunile din Asia de Sud-Est si Oceania. Zvonurile despre modelul Lancer nu sunt noi. S-au vehiculat, de asemeanea, si zvonuri despre revigorarea celei de-a zece generatii Lancer Evolution, desi asta nu se va intampla fara sedanul obisnuit. Intoarcerea acestuia ar oferi din nou Subar-ului WRX STI un concurent adecvat.
Birourile din ziua de azi nu mai sunt doar locuri de muncă, ci și spații…
Locațiile de nunta în București cu grădină au devenit din ce în ce mai căutate…
Într-o perioadă extrem de specială din viața lor, fiecare cuplu își dorește ca ziua nunții…
Într-o eră în care sănătatea și diagnosticul precis joacă un rol crucial în viața fiecăruia,…
Montajul unui gazon de calitate este esențial pentru a crea o peluză estetică și funcțională.…
În era informației și a tehnologiei avansate, confidențialitatea este mai importantă ca niciodată. Atât în…