Centrul american Volkswagen AG a emis un comunicat de presa fals in care sustinea ca isi va redenumi operatiunile din SUA drept „Voltswagen of America” intr-o actiune de marketing menita sa atraga atentia asupra eforturilor sale de vehicule electrice, a spus producatorul auto.
“Volkswagen of America nu isi va schimba numele in Voltswagen”, a anuntat compania ulterior. ”Ideea a fost conceputa in spiritul Zilei Păcălelii, subliniind lansarea SUV-ului ID.4 complet electric si semnaland angajamentul de a aduce mobilitatea electrica in tot”, a declarat un purtator de cuvant al companiei din America intr-o declaratie.
„Vom furniza actualizari suplimentare pe acest subiect in curand”, a transmis compani, care a ratat astfel o idee de marketing care ar fi trebuit sa aducă un plus de imagine companiei afectata grav de scandalul diesel, in ultimii 6 ani.
Se asteapta ca Volkswagen sa emita o noua declaratie cu privire la aceasta chestiune, a declarat o persoana care si-a pastrat anonimatul. Un purtator de cuvand din cadrul companiei a numit rebrandingul o idee de marketing „indrazneata”, insa au dezmintit schimbarea de nume. Totodata, directorul executiv Volkswagen Group of America, Scott Keogh, nu a raspuns intrebarilor.
Gestionarea eficientă a unei flote auto este esențială pentru companiile care se bazează pe transporturi…
Un dispozitiv de urmărire GPS auto reprezintă astăzi mai mult decât un simplu instrument de…
Pe măsură ce competiția devine tot mai intensă, eficiența operațională și reducerea costurilor devin factori…
Birourile din ziua de azi nu mai sunt doar locuri de muncă, ci și spații…
Locațiile de nunta în București cu grădină au devenit din ce în ce mai căutate…
Într-o perioadă extrem de specială din viața lor, fiecare cuplu își dorește ca ziua nunții…