Intentia producatorului german de a-si schimba numele in „Voltswagen” a fost o farsa pregatita pentru 1 aprilie

Centrul american Volkswagen AG a emis un comunicat de presa fals in care sustinea ca isi va redenumi operatiunile din SUA drept „Voltswagen of America” intr-o actiune de marketing menita sa atraga atentia asupra eforturilor sale de vehicule electrice, a spus producatorul auto. 

“Volkswagen of America nu isi va schimba numele in Voltswagen”, a anuntat compania ulterior. ”Ideea a fost conceputa in spiritul Zilei Păcălelii, subliniind lansarea SUV-ului ID.4 complet electric si semnaland angajamentul de a aduce mobilitatea electrica in tot”, a declarat un purtator de cuvant al companiei din America intr-o declaratie. 

„Vom furniza actualizari suplimentare pe acest subiect in curand”, a transmis compani, care a ratat astfel o idee de marketing care ar fi trebuit sa aducă un plus de imagine companiei afectata grav de scandalul diesel, in ultimii 6 ani.

Se asteapta ca Volkswagen sa emita o noua declaratie cu privire la aceasta chestiune, a declarat o persoana care si-a pastrat anonimatul. Un purtator de cuvand din cadrul companiei a numit rebrandingul o idee de marketing „indrazneata”, insa au dezmintit schimbarea de nume. Totodata, directorul executiv Volkswagen Group of America, Scott Keogh, nu a raspuns intrebarilor. 

Articolul precedent

Toyota Land Cruiser primeste frigider pentru a ajuta la transportul vaccinurilor

BMW are „clienti foarte specifici care doresc ceva diferit”

Articolul urmator