Producătorul auto va adopta o nouă identitate de marcă modernizată, care vine într-o combinație de culori de verde kaki pentru a semnala eforturile depuse de a folosi energie mai curată. Firma românească spune că noul logo, care combină și reflectă inițialele D și C într-un mod redefinit, indică ideea unui design mai robust ce inspiră stabilitate, reflectând, totodată, „mentalitatea simplistă și ingenioasă” a mărcii.
Potrivit surselor, noul logo a fost inclus pentru prima dată pe conceptul Dacia Bigster la începutul acestui an. „Aceste două imagini noi sunt pline de semnificație. Ele reflectă robustețea vehiculelor Dacia, o calitate care continuă să deservească milioane de clienți în fiecare zi”, a spus compania. Se spune că nuanțele folosite evocă legătura mărcii cu natura, simbolizând capacitățile off-road ale vehiculelor sale, prețuri mai mici și trecerea la o energie mai curată.
„Esența mărcii este, de asemenea, întruchipată de noua sa iconografie, simbolizând nevoia de libertate, de a-și reîncărca bateriile și de a reveni la elementele de bază”, au mai adăugat reprezentanții companiei. „Aceste nevoi fundamentale sunt resimțite de mulți și ne împing să ne concentrăm asupra a ceea ce contează cu adevărat, ceea ce reflectă designul”.
Birourile din ziua de azi nu mai sunt doar locuri de muncă, ci și spații…
Locațiile de nunta în București cu grădină au devenit din ce în ce mai căutate…
Într-o perioadă extrem de specială din viața lor, fiecare cuplu își dorește ca ziua nunții…
Într-o eră în care sănătatea și diagnosticul precis joacă un rol crucial în viața fiecăruia,…
Montajul unui gazon de calitate este esențial pentru a crea o peluză estetică și funcțională.…
În era informației și a tehnologiei avansate, confidențialitatea este mai importantă ca niciodată. Atât în…