Producătorul japonez continuă să afirme intențiile sale de a oferi o varietate de opțiuni în următorii 30 de ani. La adunarea anuală a acționarilor companiei, Toyota insistă că nu este timpul să ne concentrăm asupra mașinilor electrice. Această părere este mult diferită față de cea a rivalului japonez Honda care își dorește ca până în 2040 să comercializeze doar vehicule electrice. În schimb, șefii Toyota susțin că este prea devreme să se concentreze pe o singură opțiune.
Directorul general Toyota, Shigeki Terashi, consideră că din momentul actual și până în 2050 toți producătorii auto ar trebui să ofere șoferilor mai multe opțiuni, inclusiv autoturisme hibrid. Alți giganți din industrie se concentrează exclusiv pe electrificarea mașinilor din portofoliu, însă Toyota își dorește să lase această decizie pe mâna clienților în funcție de cerere.
Cu alte cuvinte, își vor adapta tacticile în funcție de vânzările mașinilor sale. Tot aceștia sunt de părere că pentru a evalua modul în care poluează un autoturism trebuie să ne concentrăm pe întreaga sa durată de viață, nu doar pe emisii.
Într-o lume în care personalul medical este la fel de important precum profesioniștii care ne…
Dacă ești un căutător de experiențe unice și doritor să descoperi destinații pline de istorie…
Imaginează-ți un vehicul care îți accelerează pulsul înainte chiar să atingi volanul. Acolo unde designul…
Într-o metropolă vie, cum este București, oamenii își petrec o mare parte a timpului cu…
Gențile din piele sunt investiții valoroase în garderoba oricui, oferind nu doar un aspect estetic…
Chiar de la intrarea pe splendidele sale străzi, Budapesta reușește sensibil să-ți creeze o impresie…