Volvo a introdus noul sistem de infotainment Google pentru modelele XC60, S90 si V90. Noua tehnologie face parte din actualizarile noulul an pentru vehiculele care includ, de asemenea, caracteristici de siguranta updatate si modificari minore ale stilului.
Producatorul suedez si-a dezvoltat noul infotainment in colaborare cu Google si ofera acces la aplicații precum Google Maps si servicii terte, printre care si Spotify. In plus, acesta poate fi sincronizat cu alte dispozitive printr-un cont de utilizator. Compania sustine ca ofera o adevarata experienta „tip smartphone”.
In completare, pentru a sprijini sistemul, Volvo a lansat, de asemenea, un nou pachet de servicii digitale care include acces la aplicatiile Google, Volvo on Call si incarcarea wireless. Producatorul a mai inclus si o serie de alte modificari pentru SUV-urile XC60, S90 si lumuzina V90, inclusiv cel mai recent sistem avansat de asistenta pentru sofer. De asemenea, exista noi optiuni de culoare si tapiterie pentru cele trei modele, inclusiv optiuni de interior fara piele.
Detaliile in ceea ce priveste pretul pentru cele trei masini nu au fost inca anuntate, cu toate ca se estimeaza un mic adaos pe langa cele deja existente. In prezent, pretul unui XC60 incepe de la 47.784 de euro, S90 de la 65.327 de euro, iar limuzina V90 de la 47.959 de euro.