Volvo a devenit victima unui atac cibernetic

Odată cu evoluția digitalizării, infracțiunile cibernetice au început să crească tot mai mult în rândul corporațiilor și nu numai. Chiar și cele mai mari companii, care dispun de programe de securitate puternice, pot fi o cu ușurință ținta unei astfel de probleme în creștere. Volvo a avut parte zilele trecute de un atac cibernetic. 

Producătorul suedez de automobile a lansat recent o declarație de presă prin care a confirmat incidentul, susținând că hackerii au furat date importante din cadrul departamentului de cercetare și dezvoltare și că acest eveniment neplăcut va avea un impact negativ asupra producției de mașini. Pentru a înlătura posibilitatea unui atac viitor, Volvo a luat o serie de contramăsuri de protecție printre care restricționarea accesului la proprietatea sa și notificarea „autorităților competente”.

Un purtător de cuvânt din cadrul companiei a declarat public că o investigație a fost deja demarată. Din fericire pentru Volvo, se pare că hackerii nu au accesat informații despre clienții mărcii și că, cel mai probabil, atacul a vizat furtul de proprietate intelectuală. Se pare că Volvo nu este prima companie auto care se confruntă cu un astfel de eveniment neplăcut. 

În urmă cu mai bine de patru ani, Renault și Nissan au fost victimele unor astfel de atacuri cibernetice. În 2019, Biroul Federal de Investigații (FBI) din Statele Unite a avertizat că industria auto este vulnerabilă atunci când vine vorba de atacuri cibernetice. Hackerii vizează furtul de informații personale și de proprietate intelectuală, în special, precum și infectarea rețelelor cu viruși de tip „ransomware”.

Sursă: topspeed.com

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>