Producătorul german anunță investiții majore în producția de energie regenerabilă până în 2050 și își ia angajamentul de a reduce emisiile de CO2 pe vehicul în Europa cu 40% până la sfârșitul deceniului, comparativ cu nivelurile din 2018, care echivalează cu aproximativ 17 tone mai puțin CO2, potrivit companiei.
În prezent, Volkswagen se concentrează pe dezvoltarea noii sale game de vehicule electrice marca ID, iar pentru a spori vânzările, Ralf Brandstätter, directorul executiv al companiei, a declarat că va lansa cel puțin un nou model în fiecare an, susținând că „mobilitatea a câștigat și nu există cale de întoarcere”, potrivit publicației britanice Autocare.ro.
Compania a detaliat modul în care intenționează să devină neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon până în 2050, iar unul dintre demersurile pe care le face în acest sens este decarbonizarea lanțurilor sale de producție și aprovizionare al tuturor centrelor sale cu electricitate verde până la sfârșitul deceniului, cu excepția celor din China.
Totodată, firma anunță că va depune mari eforturi pentru a-și dezvolta operațiunea de reciclare a bateriilor și spune că intenționează să recicleze mai mult de 90% din materiile prime utilizate pentru bateriile sale în viitor.
La nivel european, producătorul va finanța construcția mai multor proiecte de energie regenerabilă, inclusiv parcuri eoliene și centrale solare în mai multe regiuni. Astfel, compania se așteaptă ca până în 2025, rezultatele investițiilor sale în energie verde să-i ofere avantajul de producție a unui numărul cât mai mare de vehicule electrice pe viitor.
Birourile din ziua de azi nu mai sunt doar locuri de muncă, ci și spații…
Locațiile de nunta în București cu grădină au devenit din ce în ce mai căutate…
Într-o perioadă extrem de specială din viața lor, fiecare cuplu își dorește ca ziua nunții…
Într-o eră în care sănătatea și diagnosticul precis joacă un rol crucial în viața fiecăruia,…
Montajul unui gazon de calitate este esențial pentru a crea o peluză estetică și funcțională.…
În era informației și a tehnologiei avansate, confidențialitatea este mai importantă ca niciodată. Atât în…