Noul SUV electric Skoda Enyaq iV a primit o noua varianta Sportline care ii ofera un sasiu mai redus si mai rigid, suferind cateva modificari ale stilului. SUV-ul complet electric se doreste a fi o alternativa mai practica decat actualele Hyundai Kona Electric si Kia e-Niro, intrand pe piata automobilelor in prima jumatate a acestui an.
La capitolul Sportline, rivalul Kia e-Niro este un prototip al modelului vRS, confirmat oficial ca ajunge la 302 CP. Cu toate acestea, este oferit numai cu tractiune spate de 201 CP sau cu doua motoare de 262 CP, avand tractiune integrala. In exterior, Enyaq iV Sportline prezinta detalii extinse ale finisajului de culoare negra, inclusiv insigna hayonului. Noile aliaje Vega Anthracite de 20 inci sunt proiectate, de asemenea, in timp ce luminile LED cu matrice sunt standardizate. Avand o suspensie coborata, partea din fata a masinii scade cu 15 mm, iar partea din spate cu 10 mm, comparativ cu modelul standard Enyaq iV.
Designul interior dispune de piele sintetica neagra, cusaturi contrastante de nuante gri pe bord si garnituri cu efect de fibra din carbon pe panourile portierelor. Scaunele de tip sport sunt invelite in microfibre din piele de caprioara, avand tevile gri. Volanul sport este standard, la fel ca si pedalele care au un aspect de aluminiu. Din punct de vedere mecanic, singura modificare consta in montarea specifica a sasiului, reducand suspensia cu 15 mm in fata si 10 mm in spate.
Skoda nu a anuntat cat va costa noul Enyaq iV Sportline, dar avand in vedere ca versiunea Sportline a SUV-ului Kodiaq costa cu aproximativ 5.500 GBP mai mult decat un Kodiaq SE de baza, este cel mai probabil ca vehiculul va costa de la aproximativ 39.000 de lire sterline sau 5.500 de lire sterline mai mult decat o masina entry-level Enyaq iV.