Multi producatori de automobile, fie ei de lux sau de marca obisnuita, isi extind vehiculele pentru a satisface mai bine nevoile clientilor din China. Acest lucru este valabil si pentru Skoda Octavia care, cu toate ca este una dintre cele mai spatioase masini compacte din clasa sa, liftback-ul primeste in continuare tratamentul LWB.
Varianta chinezeasca este cu 64 de milimetri mai lunga decat versiunea standard si dispune de cea mai mare intindere intre axe, avand in vedere ca ampatamentul este acum cu 44 mm mai mare. Astfel, chinezii se pot bucura de mai mult spatiu pentru picioare, intr-un vehicul dintr-un segment inferior si la un pret mai accesibil.
Designul interior a fost preluat de la ultima generatie Octavia, avand un ecran tactil si un afisaj optional de 12, respectiv 10.25 inci. Producatorul auto va vinde versiunea Pro in China cu un display head-up, oferit pentru o diferenta de pret, alaturi de sisteme de siguranta si asistenta pentru sofer, care se regasesc deja in versiunea globala.
Lansarea noului vehicul nu semnaleaza disparitia modelului de a treia generatie, deoarece Skoda va continua sa il vanda in China. O strategie similara va fi aplicata si in Europa, unde compania ceha va vinde noul Fabia hatchback impreuna cu vechiul vagon pana la sfarsitul lui 2022, cand noul Fabia Combi va intra pe piata.