Anul acesta, Toyota anunta ca isi va relua planurile de a introduce doua vehicule noi cu baterie si un hibrid plug-in. Alte doua modele hibride, Minivanul Toyota Highlander si Toyota Sienna urmeaza sa fie lansate, in timp ce Crossover Venza a intrat deja pe piata.
Bob Carter, vicepresedintele executiv al vanzarilor Toyota Motor North America, anunta ca cele trei modele vor avea debutul in 2020, sugerand ca una dintre versiunile electrice este un crossover, iar celalalta un Lexus. Totusi, Carter nu a dat prea multe detalii despre hibridul plug-in care trebuie sa apara. Noile modele electrice vor fi construite in Japonia, insa vor aparea, in special, pe piata din SUA. Toyota a inceput sa dezvolta platforma e-TNGA, dedicata vehiculelor electrice, suficient de flexibila pentru a sprijini vehiculele cu tractiune fata si spate, dar si cu tractiune integrala.
Directorii companiei au transmis ca, desi Toyota crede intr-un viitor electric, se vor axa mai mult crearea si vanzarea unui mix de hibrizi, hibrizi conectabili si modele electrice cu baterie pura. Gill Pratt, savantul sef al Toyota Motor Corporation, a prezentat patru scenarii prin care sa justifice noua startegie. Acesta a sustinut ca pentru un client cu parcarea in strada, dar care locuieste intr-o zona cu emisii ridicate de carbon si putin incarcatoare electrice, cea mai bun avarianta atat pentru client, cat si pentru mediu, ar fi un hibrid.
In cazul in care un client locuieste intr-o zona cu o contitate mare de energie regenerabila, dotata cu multe incarcatoare, cea mai buna varianta ar fi un vehicul electric cu baterie, iar proprietarul unui vehicul cu flota pentru pentru incarcare rapida si cu raza lunga de actiune, poate opta pentru un vehicul cu arderea cobustibilului cu hidrogen.
In prezent, Toyota are la vanzare 17 vehicule electrice in SUA, iar cele 337.000 de modele vandute anul trecut, reprezinta 16% din vanzarile totale si inregistreaza o crestere de 20%. Cu noile Highlander, Sienna si Lexus LS 500H din 2021, reprezentantii Toyota sunt de parere ca unul dintre obiectivul stabilite este acela ca 40% din castigurile totale sa provina din vanzarile noilor modele.
Într-o lume în care personalul medical este la fel de important precum profesioniștii care ne…
Dacă ești un căutător de experiențe unice și doritor să descoperi destinații pline de istorie…
Imaginează-ți un vehicul care îți accelerează pulsul înainte chiar să atingi volanul. Acolo unde designul…
Într-o metropolă vie, cum este București, oamenii își petrec o mare parte a timpului cu…
Gențile din piele sunt investiții valoroase în garderoba oricui, oferind nu doar un aspect estetic…
Chiar de la intrarea pe splendidele sale străzi, Budapesta reușește sensibil să-ți creeze o impresie…