Producătorul japonez continuă să afirme intențiile sale de a oferi o varietate de opțiuni în următorii 30 de ani. La adunarea anuală a acționarilor companiei, Toyota insistă că nu este timpul să ne concentrăm asupra mașinilor electrice. Această părere este mult diferită față de cea a rivalului japonez Honda care își dorește ca până în 2040 să comercializeze doar vehicule electrice. În schimb, șefii Toyota susțin că este prea devreme să se concentreze pe o singură opțiune.
Directorul general Toyota, Shigeki Terashi, consideră că din momentul actual și până în 2050 toți producătorii auto ar trebui să ofere șoferilor mai multe opțiuni, inclusiv autoturisme hibrid. Alți giganți din industrie se concentrează exclusiv pe electrificarea mașinilor din portofoliu, însă Toyota își dorește să lase această decizie pe mâna clienților în funcție de cerere.
Cu alte cuvinte, își vor adapta tacticile în funcție de vânzările mașinilor sale. Tot aceștia sunt de părere că pentru a evalua modul în care poluează un autoturism trebuie să ne concentrăm pe întreaga sa durată de viață, nu doar pe emisii.
Birourile din ziua de azi nu mai sunt doar locuri de muncă, ci și spații…
Locațiile de nunta în București cu grădină au devenit din ce în ce mai căutate…
Într-o perioadă extrem de specială din viața lor, fiecare cuplu își dorește ca ziua nunții…
Într-o eră în care sănătatea și diagnosticul precis joacă un rol crucial în viața fiecăruia,…
Montajul unui gazon de calitate este esențial pentru a crea o peluză estetică și funcțională.…
În era informației și a tehnologiei avansate, confidențialitatea este mai importantă ca niciodată. Atât în…