In urma cu aproximativ doi ani, Toyota a afirmat ca va construi versiuni mai performante ale fiecarei masini din gama sa de productie. Anul trecut, cele trei modele: Corolla GR, C-HR GR-Sport si C-HR GR-S au fost inregistrate in Australia, iar saptamana trecuta, ultimul model C-HR GR-S in Europa.
Razoo Racing, numita si divizia de performanta a companiei Toyota, a castigat la Mans runda Monte Carlo si WRC, terminand pe locurile 1 si 2, in cadul Campionatului Mondial de Raliuri. Modelele Toyota Supra si varianta japoneza Yaris GR cu trei cilindri turbo de 268 CP, se numara printre cele mai apreciate masini de curse. Reprezentantii Toyota Motor din America de Nord au spus că versiunea japoneza nu va aparea prea curand in Statele Unite, insa se va lucra la un echivalent american al modelului. In ceea ce priveste versiunea C-HR GR Sport, aceasta s-a pus deja in vanzare pe piata europeana, iar pretul incepe de la aproximativ 28.000 de euro.
Modelul sport C-HR GR din Europa are motoare hibride de 1.8 litri si 2.0 litri, la fel ca modelul original, iar exteriorul are un finisaj negru pe grila, un spoiler frontal de dimensiuni mai mari si garnituri negre pe usi. Masina se deplaseaza pe jante din aliaj bicolor de 19 inci si are o suspensie usor rigida. Cabina este imbracata cu tapiterie din piele si alcantara, ambele avand cusaturi rosii si gri. Volanul este acoperit cu piele perforată, jantele au accente de cusaturi, iar schimbatorul de viteze si modelul de placi au un model unic.