Producatorul auto francez a prezentat odata cu conceptul electric Renault 5 si noul logo al sau care se doreste a fi integrat treptat pentru fiecare dintre modelele sale pana in urmatorii trei ani. Rombul faimos care a reprezentat logo-ul companiei din 2004 pana in prezent ajunge intr-o noua era, cea care marcheaza electrificarea brand-ului.
Se pare ca noul logo a fost foarte bine primit de catre public, motiv pentru care liderii Renault au luat decizia de a-l pastra. Acesta este cel de-al saptelea logo al francezilor si initial se dorea a fi prezentat in anul 2022.
Renault este unul dintre cei mai importanti producatori auto la nivel european si se bucura de un real succes in special in sectorul masinilor electrice, unde a castigat multi adepti cu modelul Zoe. Totusi, conceptul electric Renault 5 se asteapta a fi un inlocuitor pentru Zoe, care a fost pus in vanzare pentru prima data in 2012 si care a intre timp a ajuns la a treia versiune.
Fiind vorba de un concept, inca nu s-au vehiculat preturi pentru noul EV, insa fiind urmasul modelului Zoe, Renault 5 s-ar putea clasa in cadrul aceleiasi plaje de preturi.
Birourile din ziua de azi nu mai sunt doar locuri de muncă, ci și spații…
Locațiile de nunta în București cu grădină au devenit din ce în ce mai căutate…
Într-o perioadă extrem de specială din viața lor, fiecare cuplu își dorește ca ziua nunții…
Într-o eră în care sănătatea și diagnosticul precis joacă un rol crucial în viața fiecăruia,…
Montajul unui gazon de calitate este esențial pentru a crea o peluză estetică și funcțională.…
În era informației și a tehnologiei avansate, confidențialitatea este mai importantă ca niciodată. Atât în…