Producatorul auto francez a prezentat odata cu conceptul electric Renault 5 si noul logo al sau care se doreste a fi integrat treptat pentru fiecare dintre modelele sale pana in urmatorii trei ani. Rombul faimos care a reprezentat logo-ul companiei din 2004 pana in prezent ajunge intr-o noua era, cea care marcheaza electrificarea brand-ului.
Se pare ca noul logo a fost foarte bine primit de catre public, motiv pentru care liderii Renault au luat decizia de a-l pastra. Acesta este cel de-al saptelea logo al francezilor si initial se dorea a fi prezentat in anul 2022.
Renault este unul dintre cei mai importanti producatori auto la nivel european si se bucura de un real succes in special in sectorul masinilor electrice, unde a castigat multi adepti cu modelul Zoe. Totusi, conceptul electric Renault 5 se asteapta a fi un inlocuitor pentru Zoe, care a fost pus in vanzare pentru prima data in 2012 si care a intre timp a ajuns la a treia versiune.
Fiind vorba de un concept, inca nu s-au vehiculat preturi pentru noul EV, insa fiind urmasul modelului Zoe, Renault 5 s-ar putea clasa in cadrul aceleiasi plaje de preturi.