Producătorul american ocupă locul doi pe lista celor mai mari producători de vehicule din segmentul premium pe piața din Statele Unite, după BMW. Compania a vândut 313.400 de mașini în 2021, cu puțin sub cifra atinsă de producătorul german, care a înregistrat peste 336.000 de automobile vândute în cursul anului trecut.
Tesla devine, astfel, al doilea cel mai mare producător de mașini premium de pe piața auto din SUA, depășită de BMW, producătorul de lux care ocupă prima poziție în acest clasament. Pe lista celorlalte companii depășite de Tesla se numără Lexus, care vândut 304.475 de mașini în 2021, Mercedes-Benz cu 276.102 de automobile vândute și Audi cu 196.038 de unități.
În 2021, au fost comercializate circa 2.2 milioane de mașini din segmentul premium în Statele Unite, adică 14.7% din totalul de autovehicule vândute pe americană. Datorită unui procent mare de vânzări, Tesla deține acum o cotă de piață de 14% în Statele Unite, pe segmentul premium.
Având în vedere că se apropie debutul producției de mașini de la uzina din Texas, se așteaptă ca Tesla să depășească compania bavareză în acest clasament pe parcursul lui 2022. La nivel global, producătorul american de mașini electrice a înregistrat vânzări de circa 936.170 de unități în 2021, o creștere de 87% față de 2020.
Sursă: automarket.ro