SUV-urile reprezinta 75% din vanzarile Volvo

Depasita de productia continua a crossover-urilor si SUV-urilor, industria modelelor traditionale, precum sedanul si vagaonul, este in scadere. Compania este constienda de tendintele actuale ale pietei, lucru rezultat din rapoartele vanzarilor care au indicat ca doua treimi din baza sa de clienti cumpara un model XC. Totodata, masinile obisnuite nu vor disparea complet din gama Volvo, compania va pune la dispozitia clientilor mai putine optiuni atunci cand se vor orienta spre un model S sau V. 

Producatorul suedez isi indreapta atentia spre SUV-urile electrice, pentru a completa gama modelelor XC40 Recharge si C40 Recharge dezvaluite saptamana aceasta. Se asteapta ca urmatoarea generatiie XC90 sa produca o versiune electrica, in timp ce un XC20 mai mic a fost deja confirmat. De asemenea, s-au vehiculat unele zvonuri despre un XC100 de dimensiuni mari, dar nimic nu s-a oficializat pana in prezent. 

Volvo a anuntat ca indiferent de stilul caroseriei, cea mai mare parte a noilor veniti vor fi vehicule electrice, adaugand ca s-a decis sa inlature motorul cu ardere interna pana la sfarsitul deceniului. Intre timp, versiunea C40 va fi urmata de cinci vehicule electrice suplimentare pana in 2025, cand Volvo estimeaza ca vanzarile vor fi impartite uniform intre vehiculele electrice si cele hibride plug-in. 

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>