Subaru lanseaza o noua divizie pentru autoturismele sale

In urma cu aproximativ o luna, au fost surprinse cateva cadre cu un prototip Subaru Outback, suferind mai multe modificari la nivel vizual. Producatorul japonez va lansa o versiune off-road a modelului, dand de inteles ca Subaru are planuri mai serioase pentru acest an. 

Conform publicatiei Automotive News, compania va un nou sub-brand care va suferi modificari atat ale designului, cat si pe partea de hardware. Divizia se va numi Wilderness si va lansa mai multe editii ale celor mai bine vandute două modele ale marcii, Outback si Forester, care au reprezentat peste 50% din vanzarile Subaru din SUA in 2020. 

Se doreste ca Wilderness sa ofere abilitati suplimentare pentru modelele respective si un nou look. Primul model va fi lansat in primavara sau la mijlocul verii, urmand ca mai apoi sa fie prezentata si versiunea facelift. Forester Wilderness se va bucura de anvelope off-road, de o garda mai mare la sol si de cateva diferente estetice.

Lansat in 1997, Forester a fost inca de atunci unul dintre cele mai bine vandute modele ale producatorului japonez. SUV-ul in 5 usi este cunoscut pentru capacitatea sa de a se descurca pe mai multe tipuri de teren, castigand satisfactia a nenumarati soferi. 

Articolul precedent

Viitorul sedanurilor Jaguar este incert

Mitsubishi Lancer reinventat ca un sedan elegant

Articolul urmator