La începutul anului, producătorul coreean a anunțat planurile de revizuire a mai multor modele din gama sa. Din cauza cererii scăzute la nivelul Statelor Unite, Kia scoate de pe piața americană modelele Cadenza și K900, însă sedanul aflat deja pe piețele internaționale primește noi actualizări.
Vândut în Coreea de Sud sub numele de K9, modelul K8 este mai degrabă un facelift decât un model de generație următoare, dar schimbările vizuale sunt semnificative.
Sedanul elegant de dimensiuni mari este previzualizat în două imagini oficiale care prezintă farurile reproiectate cu un design mai plat. De asemenea, grila frontală a fost mărită, iar capătul din spate a fost îmbunătățit cu o bară de lumină LED populară în ultimii ani în rândul producătorilor auto.
K9 a apărut pe piața în urmă cu trei ani, însă mărcile sud-coreene scurtează ciclurile de viață ale mașinilor pentru a le face mai competitive față de brandurile germane. Designul exterior este completat de o insignă corporativă actualizată și jante de 19 inci, în timp ce interiorul este de așteptat să treacă printr-o serie de modificări.
O dezvăluire completă se așteaptă să aibă loc în următoarele săptămâni, odată cu specificațiile tehnice, însă se știe deja că emblema „4X” de pe capacul portbagajului este probabil rezervat pentru versiunea cu tracțiune integrală.
Potrivit unui articol publicat de Motor1.com, K9-ul actualizat vine la doar câteva zile după ce Hyundai a revizuit berlina Grandeur pe piața sa internă, înainte de sosirea modelului de generație următoare planificată pentru 2022.