Primul SUV subcompact de la SEAT a fost lansat in urma cu patru ani si a fost conceput ca o alternativa sport mai practica pentru modelul Skoda Karoq.
Desi prototipul a fost surprins camuflat, o parte dintre modificarile designului exterior sunt vizibile, in special grila inferioara care adopta o noua estetica si prizele de aer situate in colturile barei de protectie. Totodata, farurile par sa pastreze acelasi design, insa acest lucru nu se stie cu exactitate, avand in vedere camuflajul care impiedica ochiul sa observe o parte dintre detalii.
La o privire mai atenta, se pare ca prototipul a mai fost surprins de catre spionii de la Motor1.com la inceputul acestui an, insa nimic nu pare sa se fi schimbat.
Versiunea facelift din 2020 a reprezentat sfarsitul motorului pe motorina de 1.6 litri, care a fost inlocuit cu un 2.0 TDI mai eficient. Modelul include, de asemenea, un motor de baza de 1.0 litri pe benzina care produce 110 CP, canalizat catre rotile din fata printr-o cutie de viteze manuala. In plus, prototipul dispune de un motor de 1.5 litri si de unul turbo de 2.0 litri care produce 190 CP, disponibil exclusiv cu transmisia DSG si tractiune integrala.
Totodata, SEAT pune la dispozitia clientilor si versiunea de performanta, Cupra Ateca, care se bazeaza pe o versiune modernizata a motorului 2.0 cu 300 CP, realizand un sprint pana la 100 km/h in 4,9 secunde si atingand viteza maxima de 247 km/h.
Birourile din ziua de azi nu mai sunt doar locuri de muncă, ci și spații…
Locațiile de nunta în București cu grădină au devenit din ce în ce mai căutate…
Într-o perioadă extrem de specială din viața lor, fiecare cuplu își dorește ca ziua nunții…
Într-o eră în care sănătatea și diagnosticul precis joacă un rol crucial în viața fiecăruia,…
Montajul unui gazon de calitate este esențial pentru a crea o peluză estetică și funcțională.…
În era informației și a tehnologiei avansate, confidențialitatea este mai importantă ca niciodată. Atât în…