Șoferii care dețin vehicule mai vechi de 15 ani ar putea plăti un impozit mai mare către stat, iar valoarea acestuia s-ar putea ridica la 900 de lei pe an, în funcție de decizia luată de primării. În prezent, România deține un parc auto de circa 8 milioane de vehicule, dintre care aproximativ 4 din 10 mașini au o vechime mai mare de 17 ani, potrivit datelor oferite de Ministerul Mediului. În comparație cu vehiculele de la nivelul Uniunii Europene, media vârstei unei mașini din România este cu cinci ani mai mare.
Conform noilor reglementări cu privire la reducerea emisiilor de carbon, Comisia Europeană îşi propune ca toate modelele vândute de producătorii auto la nivelul UE, inclusiv România, să fie mașini electrice până în 2035. Statul român face mari eforturi în a rezolva problema gravă a rablelor de pe străzi. În contextul poluării, Executivul pregăteşte modificarea codului fiscal, astfel încât primăriile să aibă dreptul să impună impozite mai mari pentru vehiculele care nu se încadrează în noul regulament.
Autoritățile vor oferi un ajutor financiar de până la 3.000 de euro românilor cu venituri mici și proprietarilor de rable pentru ca aceștia să-și achiziționeze mașini mai puțin poluante. Totodată, Comisia Europeană propune introducerea unei taxe pe combustibil pe care şoferii din statele membre vor fi obligați să o plătească dacă nu se încadrează în limitele impuse de poluare.
Birourile din ziua de azi nu mai sunt doar locuri de muncă, ci și spații…
Locațiile de nunta în București cu grădină au devenit din ce în ce mai căutate…
Într-o perioadă extrem de specială din viața lor, fiecare cuplu își dorește ca ziua nunții…
Într-o eră în care sănătatea și diagnosticul precis joacă un rol crucial în viața fiecăruia,…
Montajul unui gazon de calitate este esențial pentru a crea o peluză estetică și funcțională.…
În era informației și a tehnologiei avansate, confidențialitatea este mai importantă ca niciodată. Atât în…