Producatorul francez a luat prin asalt Salonul Auto de la Paris din 1994, prin dezvaluirea monovolumului, considerat la vremea respectiva, cel mai ridicol model din gama sa de vehicule. Versiunea a fost construita pentru a sarbatori cei zece ani de la debutul generatiei, fiind dezvaluita alaturi de Matra, cu un V10 inspirat de la o masina de Formula 1.
Espace F1 a fost reinventat cu o tractiune de spate de 3.5 litri, care produce aproximativ 820 CP, diferentiindu-se de conceptul initial, preluat de la versiunea motorsport Williams-Renault FW15C din 1993.
Cel mai recent Espace este, totodata, si un exemplar pe cale de disparitie din gama Renault, din cauza exploziei de SUV-uri inregistrata in ultimul timp. Proiectarea digitala este copia fidela a conceptului din 1994, adaptat stilului modern al actualului Espace si combinat cu cateva repere originale.
Luand in condierare ca Renault se gandeste sa schimbe denumirea echipei sale de Espace F1 pana in sezonul viitor, cel mai probabil noua versiune va purta numele Alpine. Aceasta va fi dotata un grup de propulsie V10 NA si V6 turbo de 1.6 litri, electrificat cu 1.000 CP.
Espace F1 nu a fost singurul monovolum cu motor mediu de tractiune spate de la acea vreme. Trei ani mai tarziu, prima generatie Toyota Previa a fost lansata cu un motor supraalimentat instalat sub scaunele din fata.
Într-o lume în care personalul medical este la fel de important precum profesioniștii care ne…
Dacă ești un căutător de experiențe unice și doritor să descoperi destinații pline de istorie…
Imaginează-ți un vehicul care îți accelerează pulsul înainte chiar să atingi volanul. Acolo unde designul…
Într-o metropolă vie, cum este București, oamenii își petrec o mare parte a timpului cu…
Gențile din piele sunt investiții valoroase în garderoba oricui, oferind nu doar un aspect estetic…
Chiar de la intrarea pe splendidele sale străzi, Budapesta reușește sensibil să-ți creeze o impresie…