Noul Captur E-Tech Hybrid vine echipat cu un grup propulsor format dintr-un motor pe benzină de 1.6 litri și alte două motoare electrice, alimentate de o baterie litiu-ion de 1,2 kW. Sistemul produce o putere combinată de 145 CP care permite o emisie de CO2 de 114 g / km, relatează Autocar.
„Sosirea versiunii vehiculului electric hibrid (HEV) combină performanțe puternice, receptive cu costuri de funcționare reduse”, a declarat producătorul francez. După modelul E-Tech plug-in hibrid, noul Captur este cea mai eficientă și mai puternică versiune din gamă, a mai adăugat acesta.
Sistemul HEV va fi oferit în nivelurile Iconic, S Edition și RS Line, cu trei moduri de conducere și senzori de parcare față și spate, o cameră de mers înapoi, jante din aliaj de 18 inci marca Pasadena și iluminare interioară ambientală, toate echipate standard. Mai mult decât atât, producătorul pune la dispoziția clienților trei niveluri de frânare care pot fi setate pentru a genera energie atunci când mașina decelerează în mod natural, prin frânare manuală sau automată.
Captur E-Tech Hybrid primește, de asemenea, un rating de siguranță de cinci stele Euro NCAP, în urma testelor de siguranță, record având în vedere că aceeași performanță a obținut-o și fratele său PHEV, cu mai multe sisteme de siguranță activă, inclusiv asistență pentru păstrarea benzii, frânare automată de urgență și recunoaștere a semnelor de circulație. Potrivit presei britanice, livrările noului model hibrid urmează să înceapă în luna august.