Porsche 930 Turbo, cunoscut pe unele piete sub numele de 911 Turbo, a fost lansat in 1975 si, la acea vreme, a fost considerata era cea mai rapida masina de productie disponibila in Germania.
In primii doi ani, modelul a fost alimentat de un motor turbo de 3.0 litri, inlocuit ulterior cu un 3.3 Turbo mai mare si mai puternic pentru restul liniei de productie. Era considerata cea mai buna oferta pe care producatorul francez o putea oferi la acea vreme, insa chiar si asa, vehiculul nu era suficient pentru unii clienti.
Rinspeed, un constructor inovator de masini si concept elvetiene moderne, a crezut ca 930 Turbo avea nevoie de o transformare vizuala completa, astfel ca a construit doar 12 exemplare ale asa-numitului R69. Vehiculele aveau o caroserie noua, similara cu cea a unui Ferrari Testarossa modificat sub unele unghiuri.
Potrivit Motor1.com, masina sport isi pastreaza motorul turbo original de 3.3 litri, trimitand 296 de cai putere catre rotile din spate printr-o cutie de viteze manuala cu patru trepte. Se estimeaza ca vehiculul ar trebui sa atinge 100 de kilometri pe ora in doar 5,4 secunde, un rezultat destul de impresionant conform standardelor de la inceputul anilor 1980.
Se estsimeaza ca Rinspeed R69 va deveni un exemplar de colectie, desi pretul sau actual nu pare sa sugereze acest lucru. In prezent, pretul unui astfel de vehicul se estimeaza la 50.000 lire sterline, o suma relativ accesibila pentru cei mai multi colectionari.
Birourile din ziua de azi nu mai sunt doar locuri de muncă, ci și spații…
Locațiile de nunta în București cu grădină au devenit din ce în ce mai căutate…
Într-o perioadă extrem de specială din viața lor, fiecare cuplu își dorește ca ziua nunții…
Într-o eră în care sănătatea și diagnosticul precis joacă un rol crucial în viața fiecăruia,…
Montajul unui gazon de calitate este esențial pentru a crea o peluză estetică și funcțională.…
În era informației și a tehnologiei avansate, confidențialitatea este mai importantă ca niciodată. Atât în…