Producatorul de automobile se confrunta cu una dintre cele mai drastice transformari din istoria companiei, dupa ce noul directorul executiv, Linda Jackson, care s-a aflat la conducerea marcii surori Citroën pana in ianuarie 2020, a anuntat un viitor stralucit in care Peugeot ar putea deveni un brand exclusivist, dar totodata accesibil pentru unii. Intr-un interviu lansat de Autocar, Jackson a dezvaluit motivele pentru care trebuie imbunatatita performanta din China, dar si planurile pentru perioada ce urmeaza.
Anul trecut, Peugeot si-a extins productia in cinci din cele sase regiuni vizate, astfel ca singura ramasa este China care, de altfel, reprezinta o mare oportunitate pentru companie la nivel mondial in ceea ce priveste gama modelelor SUV, dar si versiunile special produse pentru pietele internationale precum camioneta Landtrek destinata clientilor din America de Sud, Orientul Mijlociu si Africa.
Vreau sa fim un „generalist de ultima generație”, deoarece acest lucru ramane accesibil pentru o mare parte a populatiei. Desigur, cream valoare si ne orientam spre performante de lux, ne-ar ne-a luat 10 ani ca sa ajungem aici, insa acest lucru nu este benefic doar pentru noi, dar si pentru clienti”, a declarat Linda Jackson pentru publicatia britanica.