Noul model chinezesc Li Auto L9 – un rival pentru BMW X7 cu motor de 408 cai putere și autonomie de 200 de kilometri 

Producătorul de automobile chinez Li Auto a publicat în premieră o serie de fotografii cu SUV-ul premium L9, urmând să debuteze în luna aprilie la Salonul Auto de la Beijing. Nava-amiral a companiei oferă un propulsor hibrid cu încărcare la priză și o autonomie de 200 de kilometri în modul electric. 

Chinezii spun că noul model chinezesc ar putea concura oricând în segmentul SUV-urilor premium, datorită dimensiunilor, performanțelor și dotărilor sale, ceea ce îl face un rival de temut pentru BMW X7. La exterior, Li Auto L9 măsoară 5.200 de milimetri în lungime și un și are un ampatament de 3.105 milimetri. Având o lățime de 1998 de milimetri și o înălțime de 1800 de milimetri, modelul chinezesc prezintă dimensiuni similare cu modelului bavarez.

Noul limbaj de design aduce modificări de stil importante, precum mânere integrate în portiere, LED-uri mai subțiri la ambele capete, bare de protecție reproiectate și absența unei grile care face SUV-ul să arate ca un adevărat EV. Există, de asemenea, un senzor montat pe acoperiș pentru sistemele de asistență și un eleron spate. 

Modelul chinezesc este alimentat de un propulsor hibrid cu încărcare la priză (PHEV), compus dintr-un motor termic de 1.5 litri pe benzină, turbo și 4 motoare electrice, una pentru fiecare roată. SUV-ul dezvoltă 408 CP și un cuplu de 600 Nm, accelerând de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 6 secunde. În regim CLTC, autonomia modelului este de 200 de kilometri datorită bateriei de 44.5 kWh. De asemenea, trebuie menționat faptul că motorul termic funcționează ca un range extender.

În interiorul cabinei cu șase locuri, există un trio de ecrane tactile de 15.7 inci – două pe tabloul de bord și o unitate montată pe acoperiș pentru pasagerii din spate. Grupul de instrumente digital este încorporat în volan, în timp ce deasupra acestuia se află display-ul mare head-up. Toate locurile au funcții de încălzire și masaj, iar vehiculul este echipat cu o trapă dublă, iluminare ambientală, un frigider și un sistem audio impresionant. Acesta din urmă este evaluat la 2160 W, cu tehnologia Dolby Atmos 4D și 21 de difuzoare, inclusiv patru difuzoare de top și trei subwoofere. 

Li Auto L9 este echipat cu suspensie pneumatică adaptivă, iar printre alte dotări, se numără un sistem LiDAR, conducere autonomă de Nivelul 4, 12 radare ultrasonice, 12 camere și 5 radare cu frecvențe milimetrice (extrem de ridicate). SUV-ul chinezesc disponibil doar în China la un preț de pornire de peste 64.400 de euro.

Sursă: carscoops.com

Articolul precedent

Suzuki încheie un parteneriat cu SkyDrive pentru dezvoltarea și vânzarea mașinilor zburătoare 

Noul Audi RS Q6 e-tron – surprinse în timpul testelor de anduranță 

Articolul urmator