Versiunea facelift a lui Maserati Ghibli vine cu prima motorizare hibrid din istoria companiei. Producatorul italian a introdus un propulsor supraalimentat de doi litri cu patru cilindri si un sistem electric de 48 de volti. Acumulatorul actioneaza electric si asigura un plus de putere pentru un timp limitat.
Noua versiune este mai usoara cu 80 de kilograme fata de modelul Diesel, ceea ce ii confera, totodata, o nota de sportivitate. Versiunea hibrida este dotata cu un motor care atinge puterea maxima de 330 CP, avand o transmisie ZF cu opt trepte si un diferential cu alunecare limitata. Vehiculul poate accelera 100 km/h in 5,7 secunde si este mai economic cu 20% fata de modelul anterior care avea un propulsor V6.
Noile modele se disting prin designul exterior vopsit in nuanta Grigio Evolutione, prin etrierele care au o nuanta de albastru electric, prin accentele stralucitoare de la exterior si a cusaturilor interioare care contrasteaza cu material scaunelor.
Versiunea Maserati Ghibli MY21 primeste un design imbunatatit, inspirat de modelul 3200 GT, avand in dotare o noua grila frontala si stopuri tehologice LED. De asemenea, sistemul Maserati Intelligent Assistant a fost updatat, iar noua grafica a ecranului HD are un plus, dat de marimea ecranului multimedia care are acum o diagonala de 8,4 la 10,1 inci. Versiunea suporta Apple CarPlay si Android Auto in modul wireless, iar pretul unui astfel de model, porneste in Romania de la 63.340 de euro fara TVA.