La inceputul saptamanii, dupa lansarea celebrului Ioniq 5, producatorul auto a anuntat ca se pregateste pentru urmatorul debut oficial al crossover-ului cu ardere interna. Bayon va fi un nou CUV entry-level destinat pietei europene, astfel ca versiunea Kona nu va reprezenta o mare surpriza pentru unii.
Hyundai sustine ca noul crossover va concura cu alte modele de dimensiuni mici jacked-up vandute pe Euroland, printre care Ford EcoSport, Fiat Panda City Cross si Dacia Sandero Stepway.
Avand o putere turbo cu trei cilindri care degaja 118 CP, Bayon vine in plus cu un motor aspirat de 1.2 litri si 83 CP, la fel ca in cazul masinilor mici. Fiind construit pe aceeasi arhitectura, se asteapta sa serveasca drept succesor al versiunii mai putin cunoscute i20 Active.
In functie de grupul de propulsie, optiunile cutiei de viteze ar trebui sa includa manuale cu cinci si sase trepte, alaturi de o transmisie automata cu sapte trepte si cu dublu ambreiaj. Pentru a se specifica categoria crossover din care face parte, modelul vine cu o suspenise usor ridicata, fata de modelul standard. In completare, crossover-ul prezinta un design cu faruri separate si stopuri verticale LED in forma de bumerang.
Dupa lansarea ocficiala, care va avea loc in data de 2 martie, noul Hyundai Bayon Small Crossover va fi pus in vanzare pe piata auto din Europa, in prima jumatate al lui 2021.
Într-o lume în care personalul medical este la fel de important precum profesioniștii care ne…
Dacă ești un căutător de experiențe unice și doritor să descoperi destinații pline de istorie…
Imaginează-ți un vehicul care îți accelerează pulsul înainte chiar să atingi volanul. Acolo unde designul…
Într-o metropolă vie, cum este București, oamenii își petrec o mare parte a timpului cu…
Gențile din piele sunt investiții valoroase în garderoba oricui, oferind nu doar un aspect estetic…
Chiar de la intrarea pe splendidele sale străzi, Budapesta reușește sensibil să-ți creeze o impresie…