Producătorul a înlocuit motorul turbo diesel de 2.0 litri cu un V6 pe benzină de 3.0 litri, substanțial mai puternic. Totodată, pick-up-ul primește o reproiectare radicală, influențată de modelul F-150 Raptor, prezent pe piața americană. Sursele oficiale anunță că versiunea noului Ranger de-a patra generație va fi pusă în vânzare în Europa, livrările urmând să aibă loc la sfârșitul verii.
Noul V6 twin-turbo pe benzină de 3.0 litri produce o putere totală de 284 CP, o creștere de până 74 CP și 362 lb ft. Deși Ford nu a dezvăluit încă cifrele de performanță, se așteaptă ca noul Raptor să depășească versiunea anterioară, care a avut nevoie de 10 secunde pentru a atinge suta de kilometri. Cu toate acestea, se pare că motor diesel de 2.0 litri va fi disponibil și versiunea Raptor din 2023.
„Este o experiență total captivantă. Ai un V6 twin-turbo pe benzină care face un zgomot grozav și asta pentru că am petrecut mult timp în laboratorul de sunet”, a declarat pentru Autocar Justin Capicchiano, managerul programului Ford Performance. La fel ca în cazul modelului actual, modificările față de Ranger standard depășesc cu mult grupul de propulsie. Șasiul a fost revizuit pentru a îmbunătăți performanța și durabilitatea off-road. Modelul beneficiază de noi suporturi și întăriri, amortizoare Fox cu supapă activă de 2.5 inci și o placă de protecție din oțel cu o grosime de 2,3 mm.
Îmbunătățirile vizuale se extind la o grilă personalizată cu insigne masive, arcuri de roată mai mari, jante din aliaj de 17 inci, învelite în anvelope groase pentru toate terenurile, și o serie de elemente de stil care îmbunătățesc aerodinamica. În interior, modelul este oferit cu scaune „inspirate de avionul de luptă cu reacție”, cusături și accente ornamentale portocalii.
Sursă: autocar.co.uk