McLaren a dezvaluit primul sau supercar de la schimbarea modelului 12C, de acum un deceniu, inlocuind aproape toate fatetele modelelor sale Sport si Super Series cu motor V8, adoptand, in acelasi timp, un design complet nou.
Artura se poate comanda, iar pretul porneste de la 213.000 euro. Modelul este un plug in hibrid care atinge o viteza maxima limitata electronic la 330 kmh si care poate atinge 100 kmh in 3 secunde. Versiunea are un volum mai mare, cantarind cu 27 kg mai mult decat un 720S, iar pe langa noul motor V6, care are o propulsie de 671 CP, masina este dotata si cu un motor electric de 92 CP, cu o baterie de 7,4 kW, toate corelate cu o noua cutie de viteze cu opt trepte.
Odata cu lansarea pe piata a noii versiuni, McLaren renunta la politica de a folosi numerele pentru a-si distinge masinile, in favoarea numelor. O alta schimbare consta in eliminarea diferentelor dintre modelele Sports si Super Series. Noua masina este pozitionata ca un supercar superior GT-ului recent lansat. McLaren a confirmat deja ca un model complet electric este in curs de dezvoltare si urmează sa intre pe piata dupa 2025.
Versiunea dispune de un nou sasiu din fibra de carbon, mai usor decat cel al vehiculelor anterioare, avand grinzi de aluminiu in fata si spate, un cadru din aluminiu pentru a sustine motorul. Panourile caroseriei sunt o combinatie intre fibra de carbon si aluminiu super perforat.
Noua cabina de pasageri, construita in fabrica McLaren din Sheffield, cantareste doar 82 kg si se extinde mai mult decat versiunile anterioare, pentru a putea incorpora un suport de baterii.