Dacia se străduiește să mențină modelul SUV Duster fidel facturării sale accesibile și capabile, în timp ce firma își extinde și electrizează gama de produse în cadrul strategiei de transformare „Renaulution” a companiei-mamă Groupe Renault.
Potrivit șefului de produs, Julien Ferry, abilitatea off-road a noii generații Duster va fi o prioritate pentru succesorul modelului actual. Versiunea Dacia Duster 4×4 de ieșire este unul dintre cele mai ieftine SUV-uri cu tracțiune integrală aflate la vânzare, Ferry numindu-l „cel mai bun off-road non-specializat”, astfel că marca „păstra rețeta și o va actualiza în funcție de cererea clienților”, informează Autocar în urma unui interviu exclusiv alocat publicației.
Noul model Dacia se va baza pe arhitectura CMF-B a Alianței Renault-Nissan-Mistubishi, deja utilizată de Sandero, fratele său mai mic, ca parte a unei mișcări de a aduce toate a modelelor Dacia pe o singură platformă, lucru ce îi va deschide calea următoarei generații Duster de a adopta același sistem de propulsie hibrid plug-in ca și crossover-ul Renault Captur de dimensiuni similare, alături de o versiune complet electrică adaptată către vehicule electrice accesibile în segmentele A și B.
Sursă: autocar.co.uk