Proprietarii noilor SUV-uri electrice Mustang Mach-E s-au confruntat cu o problema la nivel de software, se pare ca mai multe vehicule au intampinat probleme cu bateria secundara care nu mai permitea pornirea.
Match-E este cea mai noua versiune electrica cu raza lunga de tractiune de la Ford Murstang, lansata pentru a concura pe piata auto cu vehicule similare precum Tesla Model Y sau Volkswaggen ID.4, insa, avand in vedere micile probleme care au iesit la iveala in timpul lansarii, producatorul de autovehicule pare sa fie in urma la partea de software.
La fel ca in cazul altor masini electrice, Mustang Mach-E se deplaseaza cu ajutorul bateriei de 12 volti, folosita pe motoarele cu ardere interna si care este responsbaila, totodata, pentru restul sistemelor alimentate pe baza de energie electrica, precum functiile de pronire si oprire. Potrivit surselor, odata ce bateria se consuma, modelele Mach-E produse la inceput de serie nu beneficiaza de un software capabil sa treaca automat de la alimentare bateriei principale la cea secundara.
Compania a anuntat ca acesta defectiune se regaseste doar la SUV-urile cara au iesit din fabrica pana si inclusiv la data de 3 februarie, iar potrivit unor rapoarte, numarul vehiculelor afectate se estimeaza in jurul cifrei de 7.000 de Mustang Mach-E livrate in primele trei luni ale acestui an.
Ford a spus ca aceasta problema va fi rezolvata in urma unui update de software realizat pe vehiculele care nu au intampinat inca defectiuni la pornire. De asemenea, producatorul ofera asistenta rutiera gratuita, astfel ca proprietarii masinilor Mustang Mach-E din Statele Unite sunt asteptati in reprezentantele companiei.