Mitsubishi Outlander a fost lansat pe piata automobilelor cu scopul de a inlocui SUV-ul care a debutat in 2012. Generatia Outlander este prima care se bucura de un parteneriat cu Nissan, astfel ca propulsia, ampatamentul si alte parti interioare sunt specifice versiunii Rogue 2021.
Crossover compact are un design asemanator cu al vechiului model Montero Sport. Interiorul beneficiaza de diferite imbunatatiri, dispune de mai mult spatiu si de un ecran tactil central de 8,0 inci, care inlocuieste vechiul sistem de infotainment al companiei. Se vehiculeaza ca Mitsubishi intentioneaza sa reia activitatea pe piata din SUA.
Inspirat din conceptul Engelberg Tourer, Mitsubishi Outlander dispune de o pozitionare diferita a farurilor, oferindu-i astfel un aspect distinctiv. LED-urile subtiri servesc drept lumini de zi, in timp ce elementul de iluminare cu trei zone, situat in jos pe bara de protectie, incorporeaza farurile de ceata cu LED. Cu toate ca noul Outlander are un stil mult mai expansiv decat predecesorul sau, versiunea pastreaza multe caracteristici ale designului Engelberg Tourer, cum ar fi rotile de 20 inci si designul jantelor.
Facand o comparatie cu Montero sau Larn Evolution, noua versiunea dispune de un motor de 2.5 litri in linie si o variabila continua, partajata cu Nissan Rogue, care trimite 181 cai putere catre roti. Clientii care aleg sa faca parte din aceasta categorie sunt adesea interesati mai mult de consum si mai putin de viteza, astfel ca Mitsubishi promite un motor cu o eficienta mai mare fata de predecesorii sai. Introducerea unui al treilea rand de scuane reprezinta o alta imbunatatire care ar putea atrage cllientii.
Momentan, nu au fost oferite detalii oficiale cu privire la costuri al noului Outlander 2022, insa daca se pastreaza traditia modelului anterior, va fi probabil cel mai ieftin SUV cu trei randuri de pe piata.