Producatorul german intentioneaza sa puna bazele unui nou centru de dezvoltare software in apropierea sediului sau din Stuttgart, insa va avea nevoie de 1.000 de programatori care sa lucreze la dezvoltarea viitorului sistem de operare MBOS pentru vehiculele electrice din portofoliul companiei.
In aceasta cursa a electrificarii din ultimii ani, software-ul este vazut drept unul dintre cele mai importante avantaje competitive pe piata vehiculelor cu emisii zero. De asemenea, noul program de software va ajuta la introducerea de noi functii, actualizari frecvente si update-uri mai usoare si mai rapide ale masinilor. Aceasta abordare include, totodata, multe schimbari noi in arhitectura EE de urmatoarea generatie, care se bazeaza pe computere centrale de inalta performanta pentru mai multe domenii.
Lansarea pe piata a noului soft este programata undeva in cursul lui 2024, iar in acest context, producatorul de lux planuieste sa creeze un centru de dezvoltare software care sa-i permita sa-si creeze independenta fata de ceilalti giganti tehnologici.
Se pare ca prima generatie care va beneficia de noul sistem de operare MBO vor fi viitoarele masini electrice din Clasa A, care de altfel vor fi dezvoltate pe platforma modulara MMA de la Mercedes.
Într-o lume în care personalul medical este la fel de important precum profesioniștii care ne…
Dacă ești un căutător de experiențe unice și doritor să descoperi destinații pline de istorie…
Imaginează-ți un vehicul care îți accelerează pulsul înainte chiar să atingi volanul. Acolo unde designul…
Într-o metropolă vie, cum este București, oamenii își petrec o mare parte a timpului cu…
Gențile din piele sunt investiții valoroase în garderoba oricui, oferind nu doar un aspect estetic…
Chiar de la intrarea pe splendidele sale străzi, Budapesta reușește sensibil să-ți creeze o impresie…