C-Class vine acum cu toate motoarele electrificate. Compania a introdus W201 in 1982 ca precursor al Clasei C, care a devenit in timp cea mai bine vanduta linie de serie. Dupa aproximativ 40 de ani pe piata automobilelor si lansarea a sase generatii, Clasa C a acumulat peste 10,5 milioane de vanzari. Mercedes-Benz anunta ca a sosit timpul pentru o noua generatie care va incerca sa continue succesul predecesorilor sai, in ciuda concurentei acerbe de pe piata SUV-urilor.
Asa cum era de asteptat, designul exterior nu este o abatere majora fata de modelul anterior, insa brandul german de lux a implementat suficiente modificari pentru a face Clasa C sa se simta reinventata pentru 2021.
Noua generatie va avea acelasi model de farurilor, ca in cazul versiunilor mai mari, adoptand totodata un profil lateral mai curat, cu linii reduse. Modelul destinat Statelor Unite va fi disponibil cu doua optiuni de jante, cu 18 sau cu 19 inci, in timp ce omologul sau european vine cu o optiune in plus, de 17 inci. In spate, generatia W206 este prima Clasa C care are stopuri din doua piese, aducand modelul in linie cu cele mai scumpe versiuni E-Class si S-Class.
In nordul Americii, instrumente digitale vor fi standard de 12,3 inci, la fel si ecranul tactil de 11,9 inci pentru sistemul de infotainment MBUX de a doua generatie. In Europa, vehiculele vor avea un afisaj de 10,25 inci si un ecran central mai compact de 9,5 inci. Interiorul va dispune de mai mult spatiu decat inainte, datorita ampatamentului mai lung 25 mm.
In ceea ce priveste dimensiunile, noua Clasa C este de 65 mm mai lunga si cu 10 mm mai larga, in comparatie cu modelul anterior, si are un design mai elegant, datorita liniei de acoperis usor coborata. Totodata, noile modele dispun de mai mult spatiu la interior pentru zona capului si a cotului, iar pasagerii care stau in spate vor avea mai mult loc pentru a-si intinde picioarele.