Potrivit noii strategii de mobilitate electrică preluată de la compania mamă, Mercedes-Benz România va lansa pe piața românească câte o versiune electrică pentru fiecare segment din gama producătorului de lux, până în 2025.
Deși, în prezent, procentajul vânzărilor de vehicule electrificate în România nu depășește pragul de 20%, în următorii patru ani, divizia locală vrea să obțină jumătate din vânzări numai din mașini cu emisii zero și hibrizi plug-in.
„Industria automobilelor trece prin cea mai mare transformare din acest secol. La 135 de ani după ce Mercedes-Benz a inventat automobilul, compania se reinventează pentru a fi pregătită pentru viitor”, a explicat Amanda Zhang, directorul executiv al Mercedes-Benz România.
În prezent, compania deține în portofoliul său nu mai puțin de nouă modele hibrid plug-in și trei versiuni pur electrice. Clienții care vor să-și achiziționeze un vehicul cu emisii zero, pot alege unul dintre modelele EQC, EQA și EQS sau pot aștepta până în 2022, atunci când vor ieși generațiile EQB și EQV, dar și un nou SUV electric despre care nu se cunosc foarte multe.
Sursă: automarket.ro
Gestionarea eficientă a unei flote auto este esențială pentru companiile care se bazează pe transporturi…
Un dispozitiv de urmărire GPS auto reprezintă astăzi mai mult decât un simplu instrument de…
Pe măsură ce competiția devine tot mai intensă, eficiența operațională și reducerea costurilor devin factori…
Birourile din ziua de azi nu mai sunt doar locuri de muncă, ci și spații…
Locațiile de nunta în București cu grădină au devenit din ce în ce mai căutate…
Într-o perioadă extrem de specială din viața lor, fiecare cuplu își dorește ca ziua nunții…