Limuzina de lux italiana poate avea o experienta discutabila in ceea ce priveste fiabilitatea, insa pentru a-si demonstra performanta, noul Maserati Quattroporte Trofeo a fost supus unui test drive pe o sectiune de autostrada fara limita de viteza din Germania.
Modelul sport este propulsat de un motor V8 de 3.8 litri, cu doua turbine derivate de la Ferrari care produc 580 CP. Puterea este transmisa rotilor din spate prin intermediul cutiei automate cu 8 trepte si este asociata cu un diferential mecanic cu alunecare limitata. Maserati Quattroporte Trofeo poate, de asemenea, sa atinga 0 la 100 km in doar 4,2 secunde, un lucru impresionant pentru un sedan de lux cu tractiune pe spate.
Cu o viteza maxima de 320 km pe ora, Maserati Quattroporte Trofeo poate concura cu orice alt model sport, dovedindu-si performanta intr-un videoclip AutoTopNL de pe autostrada, fiind echipat cu anvelope de vara. Cu un pret de pornire de aproximativ 142.000 de dolari, Maserati Quattroporte Trofeo se integreaza perfect pe piata berlinelor germane care au devenit obisnuite pe drumurile din intreaga lume.
Din 1974 pana in 1976, Giorgetto Giugiaro, designerul italian de automobile, a prezentat doua masini de spectacol pe platformele Maserati, numite Medici I si Medici II. Aceasta din urma avea sa se transforme in versiunea de productie a celei de-a treia generatii a clasei de masini Quattroporte. In ultimii ani, modele Maseserati Quattroporte s-au bucurat de un succes adevarat, oferind posibilitatea clientilor de a se distinge de numeroasele modele de la BMW si Mercedes-Benz care au inceput sa acapareze piata automobilelor.