Masinile sport vor continua sa joace un rol important in gama viitoare de produse Lexus. Noul LC 500 vine cu un sistem de propulsie electrificat care va avea debutul oficiall in jurul anului 2025.
Potrivit Autocar, in prezent, firma japoneza se afla in mijlocul unui plan de expansiune cu cel putin 10 modele EV care utilizeaza motoare electrice, hibride si hibride plug-in, pregatite pentru lansare pana in 2025. Lexus a prezentat primul sau vehicul pur electric bazat pe o platforma folosita pe noul concept LF-Z si care urmeaza sa se alature actualului UX 300e.
In timp ce producatorul auto s-a concentrat mai mult pe extinderea gamei sale de SUV-uri in ultimii ani, Hiroo Togashi, seful departamentului de management al marcii, a sugerat ca firma va continua sa ofere modele de halo precum LC 500 in viitor.
Lexus promite ca va scoate pe piata cate o versiune electrificata pentru fiacare model din gama sa incepand cu 2025. In plus, Togashi a spus ca toate modelele de performanta vor avea „o forma de propulsie electrificata”.
Noul concept vine cu un sistem de tarctiune integrala electrificata Direct4 de la Lexus, conceputa pentru a distribui puterea intre punctile din fata si din spate, astfel incat sa ofere o distributie optima a greutatii.
Seful de inginerie Lexus a spus ca sitemul este conceput pentru a „crea o noua senzatie de conducere si experienta” pentru modelele electrificate. Takashi a mai adaugat ca o astfel de tehnologie va fi cheia oricarui model de performanta al companiei.
The Direct4 system is designed to work on both BEVs and hybrid powertrains, in line with Lexus’s strategy of offering multiple powertrains for the mid-term future. The exact mix of powertrains will depend on market demand and regulations in each region.
Noul sistem Direct4 de la Lexus a fost conceput pentru a functiona atat pe BEV-uri, cat si pe versiunile de propulsie hibride, in conformitate cu strategia producatorului de a oferi o gama mai variata de sisteme de propulsie in viitorul apropiat.