Land Rover Classic construieste 25 de versiuni puternic modificate ale Defender-ului original, inspirate de formidabilele expeditiii off-road Camel Trophy. Competitia a avut loc anual din 1980 pana in 1998. Cu exceptia evenimentului inaugural, echipele au concurat cu modele Land Rover pe unele dintre cele mai dure terenuri din lume, trecand prin probe de la raliuri cronometrate, la incercari de troliu si orientare.
Defender Works V8 Trophy are un rezervor pe benzina de 5.0 litri si o cutie de viteze automata ZF cu opt trepte, ambaland 399 C pentru o crestere semnificativa a performantei, fata de specificatiile originale 4×4.
Vehiculul este finisat intr-o nuanta retro Eastnor Yellow, cu haionul si capota negre, iar grila frontala in stil „Heritage” si rotile din otel cu coduri de culoare de 16 inci ofera modelului o nota de originalitate. Clientii pot solicita, de asemenea, o grafica de concurs personalizata.
La sfarsitul acestui an, toti cumparatorii sunt invitati la o expeditie off-road de trei zile la castelul Eastnor, unde isi vor conduce masina pentru prima data intr-o serie de provocari inspirate de competitiile globale organizate de Land Rover. In cadrul expeditiei, un grup de experti off-roaders vor fi prezenti pentru a oferi indrumare si pregatire. Nu se stie ce premiu vor pune la bataie reprezentantii companiei, insa fara indoiala va fi o supriza placuta.
Dan Pink, directorul companiei, a anuntat ca Land Rover Defender a fost intotdeauna mai mult decat un vehicul, difereniindu-se de alte modele prin capacitatea sa tehnica si echiparea profesionala, valabila in cadrul oricarei expeditii terestre. Acesta a mai adaugat ca Land Rover Trophy va da viata unei noi generatii de aventurieri.