Kia K8 poarta noua identitate a marcii

Noul model Kia K8 avanseaza in spatiul sedanurilor sport, prezentand un design asemantor cu cel al succesorul sau K7, cunoscut sub numele de Cadenza in Statele Unite. Sedanul este primul vehicul care poarta noua identitate de design a marcii, precum si noul logo.

Adoptand un nume complet nou, designul modelului a fost proiectat, luand in calcul cererile din viitor. Pe baza fotografiilor, in partea din fata se poate observa noua grila Tiger Nose fara cadru, integrata in bara frontala, cu scopul de a oferi un aspect expansiv. Avand o lungime de 5.015 mm, modelul prezinta o linie dinamica de caractere care se intinde pe toata suprafata.

Finisajul cromat ruleaza de-a lungul liniei DLO (Daylight Opening) si in partea de jos a usilor, intinzandu-se pana la stopuri. Eleganta modelului este completata de spatele dinamic si masiv, care reinterpreteaza sedanul de astazi, ca un autoturism modern de tip fastback. Linia acoperisului si montatiile se lasa pe spate, iar hayonul are integrata o muchie-spoiler pe margine. Fiind dotat cu o noua tehnologie de iluminat, becurile LED sunt conectate printr-o banda luminoasa. 

Producatorul auto sugereaza ca noua versiune va oferi o experienta de conducere confortabila, intr-un design interior de prima clasa si cu dotari de inalta performanta. 

Momentan, Kia nu a dezvaluit mai multe informatii despre noul vehicul, insa lansarea modelului va avea loc in Coreea de Sud, pe parcursul acestui an. Autoturismele companiei sunt vandute in 5.000 de reprezentante auto din intreaga lume, reteaua de distributie KIA Motors acoperind peste 190 de tari.

Articolul precedent

Jaguar Land Rover declara 2.000 de concedieri la nivel global

Honda HR-V 2021 debuteaza cu un design nou

Articolul urmator