Producatorul de lux britanic intentioneaza sa vanda doar vehicule electrice din 2025. Conform unei declaratii oferite pentru Automotive News Europe, directorul executiv de la Jaguar, Thierry Bollore, anunta ca urmatoarea generatie a marcii ar putea face un pas important pe piata automobilelor, dezvoltand rivali pentru versiunile Bentley si Aston Martin.
Noua strategie de marca presupune revitalizarea toturor modelelor sale in momentul in care acestea ajung la sfarsitul ciclurilor de productie. Compania va investi 2,5 miliarde de lire sterline in tehnologia EV si va dezvolta o noua arhitectura a vehiculelor pentru versiunile afectate, fiind destinata exclusiv brandului Jaguar.
Reprezentantul companiei a mai adaugat cateva detalii despre decizia de a lansa urmatoarea generatie XJ, surprinsa de fotografii spioni de la Motor1.com, sustinand ca sedanul nu a obtinut noua identitate a marcii „Modern Luxury” de la Jaguar, deoarece inlocuitorul versiunii XJ nu se potrivea cu noua pozitionare.
„Cu toate ca placa de identificare poate fi pastrata, inlocuirea planificata a modelului Jaguar XJ nu va face parte din gama, deoarece marca pare sa-si realizeze potențialul unic”, a declarat producătorul auto.
Noua generatie Jaguar va adopta un design destul de diferit, conform noului director de creație al producătorului auto, Gerry McGovern, care doreste sa readuca brandul in pozitia pe care o merita, prin dezvoltarea potentialului sau unic.
Gestionarea eficientă a unei flote auto este esențială pentru companiile care se bazează pe transporturi…
Un dispozitiv de urmărire GPS auto reprezintă astăzi mai mult decât un simplu instrument de…
Pe măsură ce competiția devine tot mai intensă, eficiența operațională și reducerea costurilor devin factori…
Birourile din ziua de azi nu mai sunt doar locuri de muncă, ci și spații…
Locațiile de nunta în București cu grădină au devenit din ce în ce mai căutate…
Într-o perioadă extrem de specială din viața lor, fiecare cuplu își dorește ca ziua nunții…