Centrul american Volkswagen AG a emis un comunicat de presa fals in care sustinea ca isi va redenumi operatiunile din SUA drept „Voltswagen of America” intr-o actiune de marketing menita sa atraga atentia asupra eforturilor sale de vehicule electrice, a spus producatorul auto.
“Volkswagen of America nu isi va schimba numele in Voltswagen”, a anuntat compania ulterior. ”Ideea a fost conceputa in spiritul Zilei Păcălelii, subliniind lansarea SUV-ului ID.4 complet electric si semnaland angajamentul de a aduce mobilitatea electrica in tot”, a declarat un purtator de cuvant al companiei din America intr-o declaratie.
„Vom furniza actualizari suplimentare pe acest subiect in curand”, a transmis compani, care a ratat astfel o idee de marketing care ar fi trebuit sa aducă un plus de imagine companiei afectata grav de scandalul diesel, in ultimii 6 ani.
Se asteapta ca Volkswagen sa emita o noua declaratie cu privire la aceasta chestiune, a declarat o persoana care si-a pastrat anonimatul. Un purtator de cuvand din cadrul companiei a numit rebrandingul o idee de marketing „indrazneata”, insa au dezmintit schimbarea de nume. Totodata, directorul executiv Volkswagen Group of America, Scott Keogh, nu a raspuns intrebarilor.