Potrivit Autocar, Genesis X este al cincilea concept pe care producatorul coreean il dezvaluie de cand a fost fondat in 2015, dupa New York, GV80, Essentia si Mint. Desi versiunea X a fost conceputa ca un vehicul complet electric, Genesis nu a prezentat niciun detaliu de performanta dincolo de specificatia ca este un „GT de inalta performanta”.
In schimb, X este un exercitiu de design, Genesis foloseste cupe-ul pentru a-si perfectiona marca Two Lines. Acest lucru poate fi vazut in faruri, stopuri si in alte elemente situate atat la interior, cat si la exteriorul vehiculului.
Partea frontala prezinta o grila de dimensiuni mari, o caracteristica neobisnuita pentru o masina electrica, avand in vedere ca functia de racire este de obicei mai mica decat la vehiculele cu ardere interna. Se pare ca Genesis insista asupra faptului ca aportul de aer de dedesubt ajuta la imbunatatirea fluxului de ventilatie si la o crestere a autonomiei.
„Conceptul Genesis X poate fi descris ca viziunea suprema a elegantei atletice si a limbajul de design inerent al marcii. Two Lines si luxul durabil vor fi planuri pentru designurile futuriste pe care Genesis incearca sa le adopte in modelele sale viitoare”, a declarat Sangyup Lee, seful de proiectare.
Genesis l-a angajat pe fostul sef al departamentului de vanzari Audi, Dominique Boesch, in septembrie anul trecut, pentru a supraveghea lansarea sa in Europa. Se astepta ca debutul oficial sa aiba loc in 2020, insa se pare ca va avea loc in cursul lui 2021.