Honda a prezentat cea de-a treia generatie a crossover-ului sau subcompact HR-V in Japonia. Chiar daca va aparea si pe piata globala a automobilelor, America de Nord va avea propriul sau HR-V, insa nu se stie cu exactitate daca vor exista diferente majore intre cele doua modele.
In fata, grila cu lampe se combina cu bara de protectie, flancata de faruri mai subtiri cu lumini de zi superioare, avand LED-uri care formeaza o conexiune vizuala datorita benzii cromate de deasupra. Profilul lateral dezvaluie o linie de acoperis similara cu cea a predecesorului sau, de la care noul HR-V a mostenit si manerele usii din spate, montate langa stalpii C.
Tehnologia hibrida a companiei numita e:HEV a mai fost utilizata si pe alte modele din Europa ale producatorului, SUV-ul compact CR-V si modelul de clasa B Jazz. Sistemul are la baza un motor pe benzina, doua motoare electrice, alimentate de o baterie litiu-ion, fiind conectate cu sistemul de rulare printr-o cutie cu raport fix.
Dispunerea centrala a rezervorului de carburant asigura vehiculului un spatiu mai mare pentru portbagajul de 1.553 de litri, iar introducerea celor doua scaune inteligente care se rabatarea in sus, permit incarcarea laterala a unor obiecte incomode, cum ar fi o bicicleta.
Accentele albastre ale logo-ului Honda si insigna de pe hayon indica faptul ca sub capota exista un sistem de propulsie hibrid. Interiorul a fost, de asemenea, revizuit si exista acum un sistem de infotainment de tip tableta, cu ecran tactil de 9 inci si oglinda retrovizoare cu intunecare automata. In acelasi timp, panoul de instrumente intuitiv ofera soferului toate informatiile relevante intr-o lumina albastra futurista.
O alta tendinta de proiectare obervata si la alte masini a fost implementata unui aparat de aerisire mare, care se intinde pe latimea tabloului de bord.
Noul Honda HR-V este rezultatul unui echilibru dintre tehnologie, versatilitate si caracter sportiv, care se poate remarca prin adaugarea conceptului de „scaune magice” si conectivitatea de ultima generatie.