Sedanul de lux de dimensiuni medii a trecut la a doua generație la sfârșitul lunii martie a anului trecut, devenind primul vehicul electric oferit de marca premium coreeană, cu Electrified G80 introdus acum câteva luni.
Finisat într-o vopsea exclusivă Cavendish Red, versiunea sport a competitorului BMW Seria 5 are bare de protecție reproiectate, oferind un design puțin mai agresiv, cu orificii de aerisire mai mari în față și verticale în stil faux pe spate. Modelul este oferit cu jante unice din aliaj, cu o înălțime de 20 inci și cu un aspect întunecat. Interesant este faptul că imaginile din presa internațională dezvăluie etriere de frână roșii în față și negre în spate.
În interiorul cabinei, G80 Sport primește un volan cu trei spițe și cusături roșii, pentru a completa tapițeria din piele marca Sevilla Red, care se extinde pe jumătatea inferioară a tabloului de bord. Designul noului model este completat de accente și finisaje din aluminiu și carbon, exclusive pentru această nouă versiune.
Specificațiile tehnice complete vor fi dezvăluite mai aproape de lansarea oficială care a fost programată pentru cel de-al treile trimestru al acestui an. Între timp, Genesis confirmă că noul G80 Sport dispune de direcție pe roată spate pentru a reduce cercul de virare și pentru a face sedanul mai manevrabil într-un loc restrâns. În plus, producătorul introduce opțional sistemul Mercedes S-Class care permite un unghi de direcție spate de 10 grade.
Potrivit specialiștilor de la Motor1.com, sub capotă, modelul vine echipat cu un motor V6 pe benzină de 3.5 litri, care produce 375 CP și un cuplu de 530 Nm. Insigna „4WD” este deja vizibilă pe capacul portbagajului, iar puterea va fi transmisă către toate roțile.