Dupa ce au reinoit pasaportul pentru modelele din 2019, facandu-le loc in categoria CR-V si Pilot, unii considera ca familia SUV-urilor de la Honda este completa. Cu toate acestea, dealerii auto din America de Nord sunt de parere ca exista un gol neacoperit in categoria vehiculelor ultilitare sportive.
William Feinstein, presedintele Comitetului consultativ al dealerilor auto, a anuntat ca Honda are nevoie de un SUV de dimensiuni mai mari decat cele ale modelul Pilot, situat in ce-a de-a treia generatie, avand 4,44 metri lungime si 1,99 metri latime. Feinstein a mai adaugat ca unul dintre obiectivele propuse pe agenda din 2021, este sa vanda un sedan cu tractiune integrala. Acesta este de parere ca exista deja o piata a SUV-urilor cu trei randuri de scaune, insa designul noului model trebuie sa fie mai spatios si sa aiba un ampatament mai lung decat al versiunii Pilot de 2,81 m. Totodata, un SUV de dimensiuni mai mari ar reduce inghesuiala provocata de scaunele pozitionate in spate si destinate, in principal, copiilor.
Liderul retelei Honda a dezvaluit, de asemenea, intr-un interviul lansat de Automotive News ca si-ar dori sa puna in vanzare o berlina AWD, adaugand ca un astfel de exemplar ar avea un succes mai ales in regiunile de nord-est si Midwest. Feinstein a continuat discutia, spunand ca nu este un obiectiv greu de realizat, avand in vedere ca tot mai multi producatori de automobile adopta o industrializarea masinilor electrice. In viziunea acestuia, un sedan Honda ar fi o alternativa mai accesibila a modelelor cu un design mai elegant, preum TLX si RLX vandute de brandul de lux Acura.
De aceeasi parere sunt si dealerii Acura, care isi doresc, de asemenea, sa puna la dispozitia clientilor o categorie mai extinsa de SUV-uri, printre care un model de dimensiuni mai mici, pozitionat sub RDX si un alt exemplar de dimeniuni mai mari, plasat deasupra MDX, conform declaratiei lui John Connelley, reprezentantul Comitetului consultativ national al companiei, intru-un interviu pentru Automotive News.