Producatorul auto ar putea avea un logo nou in 2021, inspirat de compania americana DMC DeLorean, conform Automobile-Propre. Acesta va fi modern, dar cu o nota de simplitate, si vine in intampinarea noului vehicul electric Dacia Spring, o masina de dimeniuni reduse si la un pret accesibil.
Luca de Meo a raportat ca vanzarile companiei Renault au scazut cu 25,8% pana la 1,443 milioane uitati in Europa, dar isi propune ca in perioada urmatoare sa se axeze mai mult pe profitabilitate si mai putin pe volumul de vanzari. Astfel, in a doua jumatatea a lui 2020, Renaul a inregistrat si primele rezultate de pe urma progreselor realizate pe segmentul electric.
In timp ce Dacia inregistreaza o scadere a vanzarilor de pana la 385.674 de vehicule, Sandero isi pastreaza titlul de cel mai bine vandut automobil pe piata retail, care detine, de la finalul anului trecut, doua modele istorice ale brandului, Noul Sandero si Noul Sandero Stepway. Motoare Dacia pe benzina si GPL sunt oferite pe majoritatea gamei sale sub denumirea ECO-G si reprezinta mai mult de 25% din vanzarile de vehicule la nivel european.
Renault a declarat ca pe viitor va investi mai mult atat in motoarele cu energie alternativa, cat si in cele hibride. Ocupand pozitia de lider in segemntul electric, Dacia Spring Electric marcheaza inceputul unei noi ere privind mobilitatea electrica accesibila tuturor.