Producătorul auto va adopta o nouă identitate de marcă modernizată, care vine într-o combinație de culori de verde kaki pentru a semnala eforturile depuse de a folosi energie mai curată. Firma românească spune că noul logo, care combină și reflectă inițialele D și C într-un mod redefinit, indică ideea unui design mai robust ce inspiră stabilitate, reflectând, totodată, „mentalitatea simplistă și ingenioasă” a mărcii.
Potrivit surselor, noul logo a fost inclus pentru prima dată pe conceptul Dacia Bigster la începutul acestui an. „Aceste două imagini noi sunt pline de semnificație. Ele reflectă robustețea vehiculelor Dacia, o calitate care continuă să deservească milioane de clienți în fiecare zi”, a spus compania. Se spune că nuanțele folosite evocă legătura mărcii cu natura, simbolizând capacitățile off-road ale vehiculelor sale, prețuri mai mici și trecerea la o energie mai curată.
„Esența mărcii este, de asemenea, întruchipată de noua sa iconografie, simbolizând nevoia de libertate, de a-și reîncărca bateriile și de a reveni la elementele de bază”, au mai adăugat reprezentanții companiei. „Aceste nevoi fundamentale sunt resimțite de mulți și ne împing să ne concentrăm asupra a ceea ce contează cu adevărat, ceea ce reflectă designul”.