Pe măsură ce se apropie de a patra aniversare ca marcă independentă, Cupra a detaliat un plan ambițios de a-și dubla vânzările și de a-și extinde prezența pe piața globală. Compania, care este deținută în prezent de Seat, a vândut circa 79.300 de mașini la nivel mondial în 2021, înregistrând o creștere cu 189% față de anul precedent.
Ambiția face parte dintr-o strategie globală numită Cupra X2, care va duce la dublarea rețelei de vânzări și, în cele din urmă, a cifrei de afaceri în 2022. Brandul spaniol de performanță a confirmat, de asemenea, că va adăuga în portofoliul său două noi modele electrice: versiunea de producție a conceptului SUV Cupra Tavascan în 2024 și un EV urban mai mic, inspirat de conceptul Cupra UrbanRebel în 2025. Se pare că fiecare dintre acestea va folosi modelul arhitectura MEB EV a Grupului VW, precum hatchback-ul Cupra Born care se lansează în Marea Britanie în aprilie.
Versiunile de producție ale Tavascan au fost dezvăluite în avanpremieră ca parte a prezentării noii platforme de realitate virtuală „Hyperverse” a companiei, alături de conceptul UrbanRebel. Anul trecut, noul SUV Formentor a reprezentat 70% din vânzările sale globale, cu 54.600 de unități vândute. Cererea pentru modelul la comandă, a spus Cupra, „a depășit toate așteptările”. Între timp, aproximativ 41% dintre mașinile sale erau electrificate. Primul său pur-EV, Born, a fost lansat abia în noiembrie, dar până la sfârșitul anului Cupra livrase deja 3300 de unități, pe care le-a numit „un început promițător”.
Sursă: autocar.co.uk
Birourile din ziua de azi nu mai sunt doar locuri de muncă, ci și spații…
Locațiile de nunta în București cu grădină au devenit din ce în ce mai căutate…
Într-o perioadă extrem de specială din viața lor, fiecare cuplu își dorește ca ziua nunții…
Într-o eră în care sănătatea și diagnosticul precis joacă un rol crucial în viața fiecăruia,…
Montajul unui gazon de calitate este esențial pentru a crea o peluză estetică și funcțională.…
În era informației și a tehnologiei avansate, confidențialitatea este mai importantă ca niciodată. Atât în…